torsdag 2. februar 2012


Noen dager er bedre enn andre. Jeg våknet opp med skikkelig hodepine og vondt i magen (les:sommerfugler). Det å jobbe som barnebibliotekar innebærer mye utadrettet formidling av litteratur. Jeg er sånn ganske nyansatt og fram til nå har tiden gått med til å bli kjent med kolleger, alle rutiner og systemer og ikke minst lese MYE barne- og ungdomslitteratur, og selvfølgelig planlegging av enda mer organisert tilbud til barna i kommunen. I dag brakte det løs, og jeg var sååå spent. Tenkte veldig på hva i all verden jeg skal gjøre hvis jeg syntes det var helt grusomt å stå der foran en skoleklasse. Og så gikk det så bra. Og det var sinnsykt gøy! :) Og slitsomt...


Med fornyet energi etter arbeidsdagen, dro jeg hjem og sydde det lille som var igjen på buksa til veslesnupp. Merker at jeg likte kombinasjonen med lilla og oransje veldig godt! Blomsten på baklomma er fra en gardin jeg fant på loppis en gang. Sømmen rundt lomma ble ikke helt vellykket. Maskina satte seg liksom litt fast og så måtte jeg dra litt i stoffet og da hoppet den et stykke, slik at det ble litt glissen sying. He he, godt med argumenter for at jeg "bare må ha" ny symaskin... ;) Med bursdag snart på trappene er det overlock-maskin som står øverst på ønskelisten ja.

2 kommentarer:

  1. Den var fin!!! Heldige jenter som får så mye fine, fargerike klær :)

    SvarSlett
  2. Ååå - den var kjempefin! Du må lære meg å sy med strikk!!

    SvarSlett